loading...
جاده عشق
farhad بازدید : 13 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
دیروز که یهو هوای اینجا رو کردم با گوشی خواستم بیام سراغ صفحه م که دیدم باز نمیشه...

خیلی نگران شدم... یهو حس کردم اگه واقعا نباشه چقد دلم براش تنگ میشه... این شد که به این نتیجه رسیدم که شاید هنوز یه چیزایی بینمون هست...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی.اس(۱):آدم پیر میشه از خیابون نمیتونه رد شه یا وقتی از خیابون نمیتونه رد شه پیر میشه...؟ من الان یه هفته س از هیچ خیابونی نتونستم رد شم... دوبارم نزدیک بود برم زیر ماشین... کودوم ارگان باید مراجعه کنم برا دریافت کارت منزلت؟ اونوخ پزشک معتمد ندارن میزان کهولت سن آدمو مشخص کنن؟ بعد اینکه همش شوکولات تو کیفم پیدا میشه میدم دس بچه مچه ها تاثیری رو روند کهنسالیم نداره؟ (اینهمه مدت نبودم علیرضا وخ داشت آیکون تف تف به زندگی رو اضافه کنه اونوخ همینجوری دس رو دس گذاشت... عَه عَه عَه...)

پی.اس(۲):اینایی که میان تو کامنت خصوصی برا آدم غیرتی بازی درمیارن اینا کمبود خواهر مادر اذیتشون میکنه یا دلایل ساختاری دیگه ای داره؟

پی.اس(۳):بارون اومده دیگه... بارون میاد آدم چیکار کنه مجبوره آپ کنه دیگه... اونم الان که اینجوری شده همه چی اصن...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 1,300