loading...
جاده عشق
farhad بازدید : 2 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سلامممممم به همه

از صب بگم تنها کار مفیدم فک کردن بود 

اما بالاخره مفید بود خیلی

من به نتیجه رسیدم میشه میشه زندگیو عوض کرد

میخوام عوض کنم همه چیو 

شاید چون احمد نیست دلم واسش تنگ شه نگرانش بشمو...

اما  حتما زمان درستش میکنه

اصلا از کجا معلومه شاید بعدا که همه چی روبه راه شد احمد بیاد...

شاید اینده اصلا به نفع جفتمون باشه و هر جفتمون خوشبخت شیم و 

دوستای خوبیم واسه همیشه بمونیم

کی از اینده خبر داره

مهم اینکه از الانت درست استفاده کنی

میهوام دیگه به هدفام برسم

واسم دعا کنید همه چی و از اول شرو کنم و موفق بشم

الانم میخوام درسمو بخونم

واسم دعا کنید

خداجونم به امید تو

کمکم کن دوستتت دارمممممممممممممم


همیشه از بچگی مطمئن بودم تو تاریکی ی نوری هستو خدا کمکت میکنه


خدا یا میدونم گنه کارم اما بازم مثل همیشه فقط تورو دارم پس تنهام نذار



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 1,394