loading...
جاده عشق
farhad بازدید : 2 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سخته به آدما بفهمونی که بابا به خدا دوسِتون دارم ، چون دوسِتون دارم، دلیلی هم براش ندارم. پس لطفا مراعات کنین کسایی هم بین شما دارن زندگی می کنن که سخته براشون بی محبتی های شما.

ای کاش بیاد روزی که به تعداد انگشتای دو دستم آدمای واقعی ببینم.
ای کاش بیاد روزی که سکوتت نیاز به ترجمه ی کسی نداشته باشه.
ای کاش
ای کاش
ای کاش...

راحت ترین راه بودن تو دنیای بچه هاست و باور نکردن آدم بزرگا .
برای تمام روزهای فراموشی شعریم. خدا رو شکر که هنوز دارمش . یکی از معدود چیزهایی که عاشقانه دوسش دارمو رو راست دوستم داره وهست ، هست...
- تقدیم به همه ی دوستانم
- تقدیم به همه ی کسایی که هر طور تونستن دلمو شکوندن
- تقدیم به کسی که بود.

- و تقدیم به دشمنم که عاشقانه دوسش دارم چون رو راست باهام دشمن.





1.
همین یکبار ...
راز دارم باش

...
پنجره

جیر جیر نکن





2.
آفتاب
پیراهن سفیدت را به تن کن
برف

شرمگین از عریانی توست!





3.
در تمام طول سفر
نگران کاسه ی آبی بودم
که پر از
عکس تو بود
کاش ...
عابری از آنجا نگذرد .





منصوره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 1,379