loading...
جاده عشق
farhad بازدید : 3 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
باسلام ودعای خوشبختی گیرا به تک ستاره کویر قلبم و به کسی که همیشه شعله عشقش در دلم روشن است و لحظه ای حتی نمیتوانم فکر فراموشیش رابکنم و کسی که عشقش تاروپود و خون و جسم  و جانم را آلوده عشق کرد و کاری کرد که باعث شد یک عمر چشم براهش باشم و کسی که قلب من یکجا مال اوست عزیز ترازجانم و کبوتر زیبای عشق و امیدم از دیروز تا فرداهای عمرم دوستت دارم وتاهمیشه خیالت با من است و هر شب خداشاهده باخیال تو از کوچه ساکت و غمگین شما میگذرم و تا از آنجا عبورنکنم خواب به چشمانم نمیرود و هرموقع که می آیم اگر چراغ منزلتان خاموش باشد به کو چه اتان نمی آیم تا مبادا مزاحم خواب نازنینت شوم  وشنیده ام که قصد امتحان دادن به ارشد را داشته ای امیدوارم که موفق شوی و روزگار برایت چیزی را رقم بزند که تو بخواهی و من همیشه دعای خیرت میکنم ولی اگر چراغتان روشن باشد بی دریغ دو دور در کوچه اتان دقیق پشت درب منزلتان می آیم و با اشک چشم میروم و بیاد می آورم روزهای گرم وسردی که منتظر بودم که بیرون بیایی و من تورا ببینم وشبها تادیر موقع در کوچه اتان بودم چه خاطرات شیرینی و عذاب آوری یادش بخیر یک شب پشت درب خانه اتان که میخواستی زنگ بزنی خواهش کردم یک لحظه دست نگهدار و تو آمدی پیشم غروب بود هواهم تاریک و باهم صحبت کردیم ومن قبل از دیدن تو هزار حرف آماده میکردم و تا همینکه تورا میدیدم جز سلام چیز دیگری نمیتوانستم بگویم لبهایم خاموش و فقط محو تماشایت میشدم واقعا نفرین به گذشته کاش دوباره بر میگشت  به روزهای انتظار نه روزهای سخت انتقام و من همیشه به فکر تو هستم که چرا رفتی لا اقل جوابم رابده وتا بدانم چه چیز و چه کس باعث نابودی من شد تو بگو وحتی اگر از شهر مان هم که بروی انتقالی میگیرم و دنبالت می آیم حتی اگر پیر باشی و فرسوده برای من مهم پیری و جوانیت نیست فقط وجودت باشد همه چیز من دارم سمانه من خیلی دوستت دارم هیچکس به اندازه من نخواهد دوستت داشت
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 1,428