loading...
جاده عشق
farhad بازدید : 2 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

سلام سلاممممممممممممم به همه

وای نمیدونید چقد دلم واسه وروجکممم تنگیده

فردا الهی قربونش بشم میخواد ازمون بده

دعا میکنم فردا ازمون رو خوب بده شما هم دعا کنید بچه ها باشههههه؟؟

افرین

هرکی دعا نکنه ایشالا کچل بشه

البته من هی به این عشقم میگم درستو خوندی هی میگه اره میلادی.......... بزارید بینیم فردا چیکار میکنه وروجک

به نظر من ترازش حداقل دیگه 6000 میاددددد

در مــــــورد مردها حـســـــی هست که اسمشو میذارن "غیرتـــــــ"

و به همـــــون حــــس در خانمها میگــــــن "حســـــــادتــ"

اما...

مـــــن به هــردوشون میگمــــ عشــــــــق!!

تا عاشـــــــق نبـــــاشی نه غیرتی میشـــــوی نه حســـــــود!

 

 
 

مدل های عینک آفتابی براتون گذاشتم برید حالشو ببرید
البته این مدل های جدید 2013 عینک آفتابی را از سطح فروشگاه ها جمع اوری کردم

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن اصل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 1,434