loading...
جاده عشق
farhad بازدید : 2 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم

چطوووورین؟؟؟من ک خوبم ا

ایشالا همیشه دلتوووون شاددددددد

عاغا من اومتم بگممممممممممممم دیگ باید برم

خب حالا کجا میریم؟؟؟؟معلومه دیگ مدرسه

کلاس ما هم میشه ستاد دیوونه ها

خخخخخ

بهله دیگ بهتون میسرم ولی خعلی خعلی خعلی خعلی خعلی کممم

واییییییییییییییییییییییییی پاییز

اصن بخاطر مدرسه نیستا فقط و فقط بخاطر اینه ک من همش سرما میخورم

از اون جایی هم ک من آمپول نمیزنم مجبورمم دارو بخورم بهله بهله

عاغا دلم واستون میتنگه

منو فراموشششش نکنین

دوستون دارمممممممممممممممم زیاددد

 

بابای دوستای زشت من

 

درساتونو خوب بخونین حالا نخوندیدنم نخوندین فوقش ی کتکی چیزی میخورید بهله دیگ.........

مواظب خودتون باشیدددددددددددد

http://s3.picofile.com/file/7521140000/colorful_166.jpg

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 1,358