loading...
جاده عشق
farhad بازدید : 3 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
همزمان با فصل بازگشایی مدارس و آغاز ماه مهر پیش‌شماره‌ی دو هفته‌نامه آساره منتشر شد. و بر پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی نشست تا به سپهر نشریات زاگرس ستاره‌ای دیگر افزوده شود. این نشریه مرداد ماه  امسال به مدیرمسئول و صاحب امتیازی رضا آزادبخت مجوز چاپ گرفت، و سردبیری‌اش را محمد بساطی عهده‌دار شد.  شماره نخست آساره .…

آساره-1


مدل های خرید تی شرت محرم را براتون بذارم
تی شرت محرم طرح نستعلیق
تی شرت محرم درجه یک مشکی

تی شرت محرم


farhad بازدید : 12 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
میخوام این بار از شرکت اپل بله لپ تاب داره گوشی تلفن همراه داره وووووو ............. حالا به نظر شما شرکت اپل چرا نماد سیب گذاشته خب بفرمایید از اولش براتون بگم
بسم الله الرحمن الرحیم

محصولات شرکت اپل

محصولات شرکت اپل:

راز لوگوی اپل چییست ؟ چرا این سیب گاز زده است ؟ کی این سیب رو گاز زده ؟ واقعیت امر این است که از هر ۱۰۰ ایرانی یکی محصولات اپل رو دارند. اما آیا واقعا همان یک نفر، علت گاز خوردگی سیب اپل را می داند؟

به گزارش سیتنا، این سوالی است که امروز من از شما دارم!؟ برای جواب این خبر را تا انتها مطالعه کنید.

عده ای می گویند این همان سیب نیوتون است که این بار در سر استیو جابز فرود آمده و پی به یک راز جدید برده است. اما راب جَنُف Rob Janoff خالق این سیب سحرآمیز- سیب شرکت اپل علت دیگری را در طراحی آن عنوان کرده است. او دلیلی رو در وب سایت رسمی خودش ذکر کرده که کاملا منطقی است!

دوستان عزیزم به توضیحات مسخره و خنده دار طراح لوگو دقت کنید این آدم نادان که گمان میکند همه انسانها مثل خودش احمق هستند ببینید چه دلایل مسخره ای میاورد شرکتی به عظمت ایفون اپل بدون شک مالکانی فراماسون و صهیونیست دارد ان هم در کشور کاملا ماسونی امریکا اما توضیحات :

Rob Janoff می گوید دلیل گاز زده بودن سیب شرکت اپل این است که اگر به طرح کلی سیب در قالب abstract دقت کنید خواهید دید که ممکن است، با میوه های دیگه خصوصا گیلاس اشتباه گرفته شود.

بنابر این اگه سیب رو گاز زده ترسیم کنیم دیگه کاملا مشخص می شود که این یک سیب است نه گیلاس. مسئله مهم دیگر این است که شما با دیدن یه سیب آبدار و قرمز اولین چیزی که به ذهن تان می رسد این است که یک گاز محکم از این میوه خوشمزه بگیرید.

نکته بسیار جالب اینجاست که برخلاف تصور خیلی ها، خلق لوگوی اپل از اولین روز ملاقات Rob Janoff با مدیران اپل تا روز رو نمایی از نسخه نهایی این لوگو فقط ۲ هفته طول کشید؛ و سند دیگه ای که برای اثبات صحت دلیلی که خدمت تتان عرض کردم رو هم در بخش پشتیبانی وب سایت رسمی شرکت اپل می توانید ملاحظه نمایید.

محصولات شرکت اپل


در ضمن خط های رنگین کمانی اولین لوگوی اپل سه دلیل داشته است:
۱ – برای اینکه محصولات شرکت اپل جذاب تر و کابر پسند تر جلوه داده بشود.
۲ – برای تاکید توانایی اپل در نمایش عکس های رنگی (با کیفیت خوب)
۳ – علاقه شدید Steve Jobs به جلب توجه بچه ها ی مدرسه ای نسبت به محصولات اپل

همانطور که در شکل بالا ملاحظه می کنید طرح کلی لوگوی اپل از سال ۱۹۹۷ که توسط Rob Janoff طراحی شد تا سال ۲۰۱۲ تغییری نکرده و تغییرات بیشتر در رنگ لوگوی اپل اعمال شده.
باشگاه خبرنگاران جوان
اما دوستان ویاران عزیز و دنبال حقیقت بنده برای شما راز سیب گاز زده را توضیح میدهم شرکت اپل که یک ابرشرکت امریکایی هست حدود ۸۰ درصد سهامش مال صهیونیست های فراماسون و شیطان پرست
هست لوگوی سیب گاز زده در اصل همان سیبی هست که حضرت ادم ابوالبشر با فریب خوردن توسط ابلیس گاز زده و از بهشت اخراج شد این سیب و این میوه برای شیطان پرستان مقدس هست و آن درخت سیب نماد دانش و معرفت هست شیطان پرستان معتقدند ادم و حوا در بهشت توسط خدا زندانی بودند و این شیطان بود که با فریب دادن ادم و حوا و خوردن ان سیب ممنوعه باعث شد که انسان به زمین بیاید و با قدرت عقل خود به قدرتی اندازه قدرت خدا برسد در اصل شیطان پرستان نادان و فریب خورده گمان میکنند با قدرت عقل و دانش میتوانند به قدرت خدا برسند و این توهم همواره به وسیله ابلیس به انها القا میشود و ابلیس نماد تفکر و دانش هست و شیطان پرستان امروزه خود را مدیون ابلیس میدانند و ان سیب گاز زده را مقدس میدانند اگر شما سیب را از وسط به شکل افقی و نه عمودی نصف کنید در وسط ان ستاره پنج پر وجود دارد ستاره پنج پر مقدسترین نماد ها برای شیطان پرستان هست

اما درباره خطهای رنگین کمانی و هفت رنگ باید به شما عزیزانم بگویم رنگین کمان و پرچم هفت رنگ نماد همجنس بازی و ازدواج همجنسگرایان هست این نماد رنگین کمان در اصل نمادی از کثیفترین فریب های ابلیس هست که امروزه در همه جای دنیا همجنسگرایان به طور قانونی ازدواج میکنند و شیطان با شادی و خوشحالی شاهد فریب خوردن انسانهای نادان هست اما رنگین کمان هفت رنگ یک نکته دیگر هم دارد نور سفید از هفت رنگ تشکیل شده که در ازمایشگاههای فیزیک دیده اید و همان طور که میدانید ابلیس تماما نور هست و به خاطر ۷۰ هزار سال عبادت به جایی رسید که مقرب درگاه الهی شد و لقب عزازییل یا همان عزیز خدا را گرفت و زمانی که رانده شد لقب ابلیس یعنی مایوس از رحمت خدا هست در اصل ابلیس نور هست و زمانی که ابلیس عریان و برهنه میشود به شکل هفت رنگ یا همان رنگین کمان در میاید و پرچم هفت رنگ نماد همجنس بازی و برهنگی شیطان هست

نکته جالب اینجاست که در هیچ سایت ایرانی و غیر ایرانی حتی کلمه ای از این راز سیب گاز زده گفته نشده است


مدل تی شرت محرم 92  برای تمامی علاقمندان به اباعبدالله حسین تقدیم به شما عزیزان خوبم که خواسته بودید مدل های تی شرت محرم را براتوبذارم
تی شرت محرم طرح نستعلیق
تی شرت محرم درجه یک مشکی

تی شرت محرم

farhad بازدید : 2 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


يا نُورُ يا بُرْهانُ يا مُبينُ يا مُنيرُ يا رَبِّ اِكْفِنى الْشُّرُورَ وَ افاتِ الدُّهُورِ

 وَ اَسْئَلُكَ النَّجاةَ يَوْمَ يُنْفَخُ فِى الصُّورِ

(حرز امام جواد علیه السلام)


حرم حضرت رقیه (س) شب شهادت امام جواد (ع)

افسران - حرم مطهر حضرت رقیه(س) در شب شهادت امام جواد(ع) ؛ ساعاتی پیش

صبر را متکای خویش ساز ، فقر رادر آغوش گیر ، لذتها را واگذار ، با هوس مخالفت کن و بدان هرگز از مراقبت خداوند بیرون نیستی ، پس ببین که چگونه می باش....

امام جواد علیه السلام

+پایان نامه:




farhad بازدید : 4 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
20 فروردين ماه بود كه شهر شنبه و روستاهاي اطراف آن بشدت لرزيد، گرد و خاك همه جا را فرا گرفته و همه جا تيره و تار شد، صداي گريه و فغان به گوش مي رسيد، هنوز همه مبهوت حادثه بودند و تعدادي زير آوار رفته بودند.

شنبه به خرابه اي تبديل شده بود، بلافاصله خبر حادثه به مركز استان و استانداري بوشهر رسيد، استاندار دستور فوري براي تشكيل جلسه بحران و در كوتاه زمان مسوولين، نيروهاي امداد و امكانات لازم به منطقه اعزام شدند، كمتر از چند ساعت و قبل از شب، عمليات امدادرسانی پايان يافت.

http:///images/87151622977171152403.jpg

 همه از زير آوار بيرون آورده زخمي ها به بيمارستان و اجساد به سردخانه منتقل شدند، همه فكر ميكرديم كه اين شهر ديگر شهر نمي شود، لااقل به اين زوديها،‌ همه فكر ميكردند وضعيت زندگي ما چه مي شود چه آينده اي در انتظارمان است، اما خبر رسيد استاندار بوشهر فريدون حسنوند دست بكار  شده، همه مديران استان با همه امكاناتشان را بسيج نموده، انگار قرار است كار بزرگي شود، قرار است در مسابقه اي پيروزي بدست آيد، قرار است ركوردي زده شود.

در كوتاه ترين زمان ممكن و در كمتر از 24 ساعت آب و برق شهر وصل شد چادرها برپا، و امكانات اوليه مورد نياز زندگي توزيع گرديد و زندگي مردم از سرگرفته شد كار آواربرداري در كمتر از چند روز انجام و بلافاصه ساخت و ساز منازل، مساجد،‌مدارس و ساير ساختمانهاي تخريب شده شروع شد كار با سرعت بالا انجام مي شد. فصل گرما فرا رسيد و فريدون حسنوند كه انگار خانواده اش در شنبه ساكن بودند در مركز كشور در به در دنبال امكانات رفاهي براي مردم بود حدود 1000 كانكس، كولر، يخچال و ... را با هزار زحمت مهيا و بين مردم توزيع نمود و زندگي بطور كامل به حالت عادي خود برگشت اكنون با گذشت كمتر از 7 ماه از زلزله قرار است در خانه نوساز خودمان زندگي كنيم در مسجد نوساز شهر نماز بخوانيم و در مدرسه نوساز خودمان درس بخوانيم.

همه اينها را بعد از لطف خدا، مديون فريدون حسنوند هستيم، استانداري كه وقت و بي وقت جلسه مي گذاشت، بازديد مي آمد، پيگيري مي كرد، تا شهر شنبه وروستاهاي اطراف آن آبادتر از قبل شوند و انصافاً دست مريزاد دلاور، اولش همه فكر مي كرديم چند روز پيگيري و هياهو و تبليغات هست و تمام، اما اين مرد پرتلاش، با خدا و خستگي ناپذير همت كرده بود تا دوباره اين شهر را آباد كند. هيچ گاه جنب و جوش حسنوند و همسر محترمش را كه گاهي دوش به دوش وي در حال خدمت رساني بود را از ياد نميبريم گاهي عصبي و ناراحت شديم و سرش داد كشيديم اما فقط با تبسم نگاهمان كرد.

http://www.bushehrnews.com/files/fa/news/1392/6/26/59482_433.jpg

استاندار پرتلاش اهالي شهر شنبه و روستاهاي سنا، درويشي، رزم آباد و حاج احمدي خدماتت را ارج مي نهند قدر تو را مي دانند و برايت آرزوي سلامتي عزت و سربلندي دارند.

farhad بازدید : 2 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

امام محمد تقی (ع) می فرمایند:

مومن به سه چیز نیاز دارد

1- توفیق از طرف خدا

2- پند گویی از درون

3- خویی نصیحت پذیر

میزان الحکمه/جلد 14

شهادتش تسلیت باد


farhad بازدید : 4 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
سلام نمیدونم ازکجا شروع کنم از چی بگم ولی فقط میتونم بهت بگم که تو باهام بازی کردی بازیه که قانونو قواعدشو یادنگرفتم

به سادگی عشقو باور کردم عشقی که فهمیدم عشق نبود یه بازی بود که تو باهام کردی نفرینت نکردم اه نکشیدم چون صادقانه دوستت داشتم  وتو باور نکردی این دوست داشتنو نخواستی باورکنی با عشقت با کلمه هایی اشنا شدم که تابه حال معنی و مفهموشونو نمی دونستم نمی دونستم خیانت چیه؟دروغ چیه؟دورویی چیه؟

خدا یه قلب پاک به من داد عاری ازهرگونه بدی پرشده بود ازتمام خوبی .بهم دوست داشتنو عاشق بودنو یاد داد.بهم گفت این قلب مال تو واسش یه صاحب پیداکن  که لیاقت تمام این خوبی ها رو داشته باشه که من باتمام عشقم تورو انتخاب کردم.شدی ارام جانم،همنفس لحظه های تنهایی م،نمیخوام باورکنم یه اشتباه بودی

نمی خوام باورکنم اشتباه کردم توی عشق اشتباه معنا ندارد باتمام عشقی که بهت دارم باتمام علاقم میذارمت کنار چون دیگه نه جسمم نه روحم تحمل این همه له شدنو نداره روی قلبم مینویسم واسه همیشه ورود ممنوع .

واست ارزوی خوشبختی میکنم میسپارمت به همان خدای خوبی ها.ازش میخوام همه چیز بهت بده اما این نفرینو درحقت میکنم که خدا از عشق محرومت کنه که بی عشق زندگی معنا نداره دنبالش بری ولی بهش نرسی.

 

 

هی فلانی،دیگرهوای برگرداندنت را ندارم،هرجاکه دلت میخواهد برو فقط ارزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد انقدر اسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم ارام نگیری.

 

 

وقتی میگویم دیگر سراغم نیا،فکرنکن که فراموشت کردم یا دیگر دوستت ندارم نه...من فقط فهمیدم وقتی دلت بامن نیست،بودنت مشکلی را حل نمی کند.

 

عریانی لحظه رادیدم،چه عاشقانه دوستم داشت و چه معصومانه خیانت کرد

 

اقای شهردار:بگویید اینقدر عوض نکنند رنگ و روی این شهر لعنتی را...این پیاده روها...میدان ها...رنگ وروی دیوارها...خاطراتم دارند ازبین می روند

 

سهم من از تو عشق نیست ذوق نیست اشتیاق نیست همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام میکند.

 

 باران

 

باران که می بارد

گام بر می دارم و قدم زنان می روم

زیر باران رفتن را دوست دارم

اشکهایم را کسی نمی بیند.

تمام خاطرام را دوباره خیس می کنم.

حس می کنم دوباره زنده شده ام.

از تلخی روزگار می گویم و به دست باران می سپارم

از سختی ها از نامردی ها

از بخت بد و اقبال شوم

همه را به دست باران می سپارم

باران نیز می شوید و پاک می کند

باران زندگی دوباره را یه یادم می آورد

توان راه رفتن به من می دهد

در این جاده باریک من  و باران تنهای تنهای هستیم

هر قدر می بارد من سبک و سبک تر می شوم

اما می ترسم از رنگین کمان هفت رنگ پس از باران

دوباره روزگار از نو اغاز خواهد شد

پس خداوندا مگیر بارانت را ز من حتی برای یک لحظه

 

 

کاشکی

 

کاش میشد یک بار در زندگی

فقط

۱

بار

مرا درکم کنی؟

نمی دانم با چه زبانی بگویم

یا بلد نیستم بگویم

فرقی ندارد

بدان من دوست دارم

برای رسیدن به تو راه آسانی را طی نکرده ام

بهای تو را به هیچ چیز عوض نمی کنم

اما مرا اینگونه باور کمی سرد و کمی گرمم

کمی عاشق کمی دلسرد

کمی غمگین کمی شادم

مرا اینگونه باور کن

 

 

سکوت اتاقم را دوست دارم

و آنرا حتی با صدای ترکیدن بغضم نخواهم شکست

بغضم را فرو خواهد خورد اما سکوت را ادامه خواهم داد

تاریکی مطلق اتاقم را با هیچ نوری از بین نخواهم برد

حتی با برق نگاهم

چشم هایم را مدت هاست به روی همه چیز بسته ام

چرا که تاریکی اتاقم کمرنگ نشود

 

 


farhad بازدید : 4 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (1)

دانش لغت و مفردات

شناخت یکایک واژگان عربی و کلمات قرآن، مقدمه و پیش‌نیاز قطعی فهم قرآن است. هدف غایی فهم قرآن هم نیل به مراد خداوند از نزول آیات است، بنابراین برای فهم مراد آیات، راهی جز فهم تک‌تک واژگان و ترکیب‌‌ها و جمله‌‌ها نیست. دانش لغت شامل واژگان عربی است، چه در قرآن به کار رفته باشند و چه به کار نرفته باشند؛ اما دانش مفردات در اصطلاح، ویژة واژگان مستعمل در قرآن است که گاه مانند واژة الله و قوم و کتاب، بار‌ها و به طور گسترده به کار رفته‌اند و گاه یک یا چند بار مانند واژه اِرَم، ادریس، هُمَزه و دُخان.


تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 1,302